Wie is de Beste Makelaar respecteert uw privacy en gebruikt daarom alleen cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website.
Klik hier voor meer informatie.
Prima bezichtiging gehad. Jammer dat het niet mogelijk is om s avonds een woning te bezichtigen. Op Funda stond dat er tot 20.00 uur telefonisch contact opgenomen kon worden. Echter kreeg ik geen contact. Vervolgens via de chat contact gehad. Dat werkte prima. Zou alleen de dag erna gebeld worden v Lees meer…
Prima bezichtiging gehad. Jammer dat het niet mogelijk is om s avonds een woning te bezichtigen. Op Funda stond dat er tot 20.00 uur telefonisch contact opgenomen kon worden. Echter kreeg ik geen contact. Vervolgens via de chat contact gehad. Dat werkte prima. Zou alleen de dag erna gebeld worden voor een afspraak maar omdat er rond 15.00 uur nog niet gebeld was zelf contact opgenomen. Dat zou iets sneller kunnen. Gek dat ik per mail steeds aangesproken wordt met 'heer terwijl mn stem niet echt mannelijk klinkt denk ik ;-) en Chantal ook niet echt een mannennaam is.
Erg onpersoonlijk en wij kregen het gevoel dat we ‘snel’ even mochten kijken. Vervolgens een erg arrogant en onpersoonlijk gesprek gehad. Wij hadden totaal niet het gevoel dat de makelaar zijn best voor ons deed en/of met ons mee dacht. Tot nu toe nog nooit zo’n slechte ervaring met een makelaar gehad.
X
Prima op tijd, goede uitleg, eerlijk.
Lastig om na 30 minuten al een oordeel te vellen over de makelaar! Aardige, rustige man. Het enige wat we {achteraf} aan kunnen merken is dat hij ons niet lang alleen liet maar we hebben daar ook niet om gevraagd.
Ben aangenomen voor de baan in Dubai :)! Je zal dus geen bod van ons ontvangen.