Wie is de Beste Makelaar respecteert uw privacy en gebruikt daarom alleen cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website.
Klik hier voor meer informatie.
erg sympathieke makelaar, toegankelijk en open. Misschien iets te nieuwsgierig (vragen naar soort werk dat ik doe/ deed) maar verder prima!
veel vragen opgeschreven, maar helaas niet op alle vragen een specifiek antwoord gekregen.
kwam netjes over
Goed
Geen opmerkingen
Het was ietwat vreemd om de eerste bezichtiging door de eigenaar te laten leiden. Naar onze mening zou de eigenaar niet mee moeten lopen, het weerhoud kopers ervan om al te kritische opmerkingen te maken