Wie is de Beste Makelaar respecteert uw privacy en gebruikt daarom alleen cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website.
Klik hier voor meer informatie.
Tim gaf prima informatie en nam rustig de tijd voor me.
Fijne, vriendelijke makelaar. Voelde me niet gehaast of onder druk gezet.
Hele fijne nette en spontane makelaar !
Fijne rustige kerel. Geen bla bla verkoopverhalen. Dacht mee met mij inzake dingen die ik in het huis anders zou willen.
Vriendelijk!
Netjes te woord gestaan.