Wie is de Beste Makelaar respecteert uw privacy en gebruikt daarom alleen cookies die noodzakelijk zijn voor het functioneren van de website.
Klik hier voor meer informatie.
Eindelijk op Funda een leuke woning gezien en gemaild voor een afspraak. De volgende dag werd er gebeld maar helaas niet kunnen opnemen. Later de dag terug gebeld en wou een afspraak maken voor een bezichtiging, maar helaas, nog 1 plekje over en net op de dag dat ik niet kan. Werd verder niets voorg Lees meer…
Eindelijk op Funda een leuke woning gezien en gemaild voor een afspraak. De volgende dag werd er gebeld maar helaas niet kunnen opnemen. Later de dag terug gebeld en wou een afspraak maken voor een bezichtiging, maar helaas, nog 1 plekje over en net op de dag dat ik niet kan. Werd verder niets voorgesteld en werd me veel succes gewenst met verdere zoektocht terwijl ik juist het huis heel erg graag wil kopen. Als je als makelaar klanten laat lopen en de verkoper van het huis je kopers laat lopen dan ben je voor mij totaal geen goede makelaar. Als je denkt door vele bezichtigingen dat je een huis toch wel voor de vraagprijs kwijt kan dan hadden ze aan mij jammer geen goede koper want ik wou juist boven de vraagprijs al bieden als het mij zou bevallen. Helaas laat deze makelaar veel kopers lopen, tevens bieden ze een digitale rondleiding aan maar daar word geen woord over gesproken, waarschijnlijk ook teveel moeite.
Aardige makelaar, neemt ruim de tijd om wat te vertellen over het huis, niet alleen de positieve dingen aan het huis maar gaat ook in op wat er nog gedaan moet worden . Vriendelijk en informatief
Prima, zo zie ik het graag!
Zeer onprofessioneel!
Na een week bezig te zijn met een huis hoor ik net voordat we akten gaan tekenen dat de huis 3 dagen geleden verkocht is.?????
Goede makelaar. Was wel een korte bezichtiging.
Een vriendelijke, kundige vrouw die interesse toonde en meedacht met onze situatie